poniedziałek, 2 maja 2016

ABC mojego stylu

Dzisiaj przeglądając moje książki natknęłam się na ,,ABC mojego stylu''. Kupiłam ją kilka miesięcy temu i od tego czasu jakoś do niej nie wracałam. Kupiłam ją z myślą, że przecież jeżeli lubię ubrania, to ta książka będzie dla mnie idealna. Lecz niestety nie spodobała mi się ona do końca. Oczekiwałam czegoś więcej.



Lecz teraz w weekend majowy, mam dużo wolnego czasu, nic nie robię, więc z chęcią poczytam i porobię zadania z tej książki. No właśnie te zadania... nie jest to zwykła książka. Jest to dziennik, zeszyt i poradnik. To chyba najlepsze określenia.


Dzięki tej książce lepiej poznasz swój styl, poznasz największe ,,osobistości modowe'' i wykonasz ciekawe i śmieszne zadania.



Więc jeżeli jesteście osobami, które lubią rysować, tworzyć to ta książka jest idealna dla was. Na dodatek nie jest droga. Z tego co widziałam w internecie kosztuje ona około 10 złotych.



Podsumowując...Szczerze mówiąc oczekiwałam czegoś więcej i nie jestem w 100% zadowolona z tej książki. Może to dlatego, że nie lubię rysować i jestem mało plastyczną osobą, jeżeli można to tak nazwać.

Piszcie w komentarzach, czy czytaliście tą książkę i jeżeli tak to jakie macie po niej odczucia. Piszcie też jak spędzacie majówkę ☻

I jeszcze jedna rzecz 2 powyższe zdjęcia robiłam sama i sama nie wiem co o nich myśleć. Jakość pozostawia wiele do życzenia. Co o nich myślicie, dalej je robić?

♥Iza♥

1 komentarz:

  1. Słyszałam o tej książce i wydaje się fajna :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń