sobota, 30 kwietnia 2016

♥Lista książek, które chciałabym przeczytać #1♥


Hej!

Ostatnio wpadłam na pomysł, że jeżeli napisałam posta z ubraniami, które chcę mieć to czemu nie zrobić taki post tylko z książkami. Oczywiście, nie będę pisać wam wszystkich książek, które chciałabym posiadać na mojej półce za jednym razem. Jak widzicie po tytule posta jest to dopiero pierwsza część, a kolejne będą się pojawiać co jakiś czas ☻ To co...zaczynamy posta ♥

1. ,,Playlist for the dead. Posłuchaj, a zrozumiesz'---- Książka bardzo zainteresowała mnie niebanalną fabułą i trudnym tematem nad którym się pochyla. Opowiada ona o śmierci przyjaciela, który po samobójstwie zostawia playlistę, dzięki której Sam ma odgadnąć dlaczego Hayden odebrał sobie życie.


2. Syrena---Książka opowiada o syrenie, która zakochuje się w pewnym chłopaku. Czy pomimo tego, że jej głos, który jest śmiertelnie niebezpieczny dla ludzi stanie na drodze miłości? Zobaczę po przeczytaniu książki ☻


3. ,,Oskar i pani Róża''---Wydaje mi się, że jest to bardzo znana książka. Ja poznałam ją w tym roku na lekcji języka polskiego, kiedy omawialiśmy jej fragment. Kilka miesięcy potem w naszej szkole odbyło się przedstawienie oparte na tej książce. Od tamtego czasu jestem przekonana, że muszę ją przeczytać.


4. ,,Gwiazd naszych wina''---Ale jak to? Nie czytałaś tej książki? Pewnie większość z was teraz sobie tak pomyślała. No nie...nie czytałam. Jakoś nigdy nie mogłam się za nią zabrać i jakoś tak wyszło. Ale wiem, że kiedyś będzie na mojej półce!


5. ,,Pewnego dnia''- Jest to kontynuacja książki ,,Każdego dnia'' którą właśnie czytam, a przecież nie czyta się tylko jednego tomu serii, dlatego kiedy skończę pierwszy tom, zaraz lecę po drugi ☻


6. ,,Will Grayson, Will Grayson''--- Szczerze mówiąc nie wiem jaką fabułę ma ta książka, ale po autorach wiem, że musi być świetne. Połączenie Johna Greena i Dawida Levinthana....to musi być więcej niż genialne ♥


7. ,,Chłopak, który stracił głowę''. Czy chłopak, który obudził się po kilku latach będzie w stanie odbudować wszystkie wcześniejsze relacje? Dowiem się po przeczytaniu tej książki ♥



8. Bardzo chciałabym też przeczytać książkę Lele Pons- ,,Surviving High School'' , lecz niestety nie ma jej jeszcze na polskim rynku.



OK, to tyle jak na razie. Stwierdziłam, że w jednym takim poście będę dawała maksymalnie 10 moich wymarzonych książek, żebyście nie tracili 10 minut na czytanie tego posta. Mam nadzieję, że spodobał wam się ten wpis. Piszcie w komentarzach, jakie książki polecacie i które z wyżej wymienionych już przeczytaliście...a i jeszcze, które ze moich wymarzonych ksiąęek, chcielibyście również przeczytać.

Iza

3 komentarze:

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale oglądałam film ''Gwiazd Naszych Wina''- jest świetny! Jest to jeden z najlepszych filmów jaki kiedykolwiek oglądałam. Polecam! :D
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedynie "Gwiazd naszych wina" i jak najbardziej polecam :) Masz naprawdę świetnego bloga, obserwuję!
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszą książkę i ja chciałabym przeczytać. Może kiedyś mi się uda. A czytałam z Twojej listy tylko Gwiazd naszych wina. Muszę przyznać, że wzruszyłam się podczas czytania, więc to dobra książka :)

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń