poniedziałek, 11 kwietnia 2016

♥Moje MUST HAVE na wiosnę 2016♥

Hej!

Na wielu blogach widziałam posty o must have'ach ( nie wiem jak to odmienić haha). Lecz ja zamiast pisać to samo co wszyscy stwierdziłam, że napiszę o rzeczach, na które będę polowała w tym sezonie.




Zacznę od czegoś co już posiadam... i jestem z tej rzeczy bardzo zadowolona! Jest to czapka z daszkiem. Jeszcze kilka miesięcy temu gdyby ktoś mi powiedział, że będę chodzić w czapce z daszkiem to popukałabym się po głowie. Lecz teraz w ciepłe dni nie ruszam się bez tej czapki. Oprócz tego, że według mnie jest bardzo ładna to jeszcze ma wiele zalet. Chroni przed słońcem i włosy nie wchodzą wam na twarz. No ale umówmy się przecież to wygląd jest najważniejszy, a czapka jest prześliczna.



Kolejną rzeczą, której nie spodziewałabym się, że kiedyś założę jest top bez ramion z golfem lub bluzka bez ramion z golfem. Kilka dni temu znalazłam bluzkę bez ramion z golfem w odcieniu pudrowego różu i jestem nią zachwycona.  




Tym razem rzecz, której jeszcze nie mam, ale marzę o niej, a właściwie o nich od dawna. Są to..... białe superstary z czarnymi paskami. Wiem, wiem każdy je ma, ale są zbyt śliczne, żeby mi się nie spodobały. Do wszystkiego pasują, są z dobrego materiału i podobają mi się, a to chyba jest najważniejsze...prawda?





Teraz czas na sukienkę. Wypatrzyłam podobną na Instagramie koleżanki i chcę chcę i jeszcze raz chcę taką. Chcę... mało powiedziane, ja muszę ją mieć! 


To już koniec moich marzeń na wiosnę 2016. Podobał wam się ten post. Chcecie więcej na temat ubrań i mody. Czekam na wasze komentarze ♥

Iza

12 komentarzy:

  1. To fajny temat na post dla każdej nastolatki ale tak naprawdę to chyba taka ukryta prośba do rodzicow-"kupcie mi to proszę"😊. Córeczko jakoś damy radę👍
    Tata

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post! Moje must have wygląda bardzo podobnie i już nawet sobie sprawiłam czapkę z daszkiem!

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. O takiej spódniczce tenisowej zawsze marzyłam, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam posty typu must have, często inspirują mnie do tworzenia własnych chciejlist ;) ogólnie to również chciałabym takie buty (dokładnie te co na obrazku) bo bardzo mi się podobają a moje stare białe reeboki już się trochę zużyły :) i taka spódniczka też jest cudowna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz u mnie :*

    Ja + czapki z daszkiem to nie jest za ciekawe połączenie, tak samo crop - topy i spódniczki, ale nie mówię, że mi się nie podobają, bo serio są mega, po prostu nie na mnie :D

    A co do Superstarów - każdy ma odmienne zdanie na ten temat.

    Według mnie są ładne, ale ma je chyba większa połowa Polski ...

    A ja nie lubię być jak każdy :p

    Nie twierdzę natomiast, że nie są ładne - wręcz przeciwnie! :D

    Po prostu wydają mi się jakoś mało oryginalne.

    Pozdrawiam! :*

    `. && . z a p r a s z a m d o s i e b i e !

    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do superstarów wiem każdy je ma ale marzę o nich od dawna i bardzo mi się podaobają

      Usuń
  7. su[erstary jak dla mnie przereklamowane :)

    Mogę prosić o poklikanie w linki? Bardzo zależy mi na kontynuacji współpracy :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie mogłam przekonać się do czapek, w tym roku postanowiłam się przełamać i kupiłam. Powiem szczerze, że żałuje iż nigdy nie byłam w ich posiadaniu. Teraz na pewno powiększę swoją kolekcje :) Planuje w kolejnym miesiącu kupić buty super star idealnie będą wyglądać w każdej stylizacji.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń