niedziela, 10 kwietnia 2016

♥Poradnik urody- maseczki do zrobienia w domu♥

Bardzo lubię maseczki, ale nawet te z napisem 100% naturalne zazwyczaj mają trochę chemii w sobie, Ja wychodzę z założenia, że najlepiej robić maseczki samemu, w domu, z naturalnych składników, mając pewność, że wszystko jest naturalne. Dzisiaj pokaże wam 5 maseczek, które z pewnością będziecie mogły/ mogli wypróbować w domu ☻

Maseczka z siemienia lnianego (kojąca)


Składniki:              
  • 2 łyżeczki nasion lnu
  • 4 łyżki wrzącej wody
Wykonanie maseczki jest bardzo proste. Wystarczy, że zalejecie siemię lniane wrzątkiem, odczekacie aż wystygnie, a następnie nałożyć na ok. 20-30 minut, a potem zwyczajnie zmywacie wodą.

Maseczka do skóry podrażnionej 

Składniki:
  • 1 łyżka kwiatów nagietka
  • połowa szklanki wrzącej wody
  • 1 obrana brzoskwinia
Zalać nagietek wodą i odstawić pod przykryciem na ok. 15 minut. Następnie ostudzić i odcedzić. Obraną brzoskwinie rozgnieść i wymieszać z wcześniej przygotowanym naparem. Następnie nakłada na twarz na ok. 15 minut.

Maseczka natłuszczająca

Składniki:
  • olej kokosowy
Właściwie ciężko mi powiedzieć, czy można nazwać to maseczką. Wystarczy, że nałożycie olej kokosowy na twarz. Olej jest bardzo tłusty więc jest świetny do skóry suchej.

Maseczka z mleka

Składniki:
  • cytryna
  • mleko/ śmietana
Wymieszać ze sobą składniki i wmasowywać w skórę ok.15 minut. Potem skóra będzie bardziej nawilżona, ujędrniona i rozjaśniona. 

Miodowa maseczka (nawilżająca)

Składniki:
  • miód
  • mleko
Wymieszaj ze sobą składniki i nałóż na twarz na ok 10-15 minut.


Mam nadzieję, że spróbujecie którejś maseczki z tych powyżej opisanych. Piszcie jak wam się one sprawdziły. A może masz jakąś fajną maseczkę... napisz w komentarzu ♥

♥Iza♥

2 komentarze:

  1. świetny post, na pewno spróbuję tej maseczki :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam cerę tłustą, więc wypróbuję ta maseczkę nawilżającą.
    Szczerze, to jeszcze nie słyszałam o tych maseczkach, o których wspomniałaś.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń