niedziela, 29 maja 2016

PRAGA- PHOTO DIARY ♥

Hej!



Tak jak wam obiecałam mam dla was post ze zdjęciami, które zrobiłam (a bardziej które zrobili moi znajomi ) w Pradze. Bardzo spodobała mi się czeska stolica i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam zawitam ♥


Będąc w Pradze mieliśmy w miarę dobrą pogodę. Wprawdzie na początku było trochę zimno, lecz z kolejnymi godzinami było coraz cieplej.




Dlatego tamtego dnia ubrałam się na cebulkę. Kiedy zrobiło mi się cieplej zwyczajnie zdejmowałam jedną ,,warstwę''. Miałam na sobie:
♥ buty - Converse ♥
♥spodnie- Bershka♥
♥Bluzka (której i tak nie widać)- Pull&Bear♥
♥Bluza - noname♥
♥komin- noname♥
♥Kurtka - mojej koleżanki (haha)♥
♥torba - letter bag♥
♥czapka - Adidas♥


Praga, to typowo turystyczne miasto, dlatego nawet w maju było tam wielu turystów ☻ 


Po Pradze oprowadzał nas przewodnik, który opowiadał bardzo ciekawe rzeczy. 


Gdy tylko zobaczyłam tego strażnika nie mogłam oprzeć się pokusie i zrobiłam sobie z nim zdjęcie ♥

Dobra teraz już nie będę nic pisać. Nacieszcie się jeszcze kilkoma zdjęciami ☺












To tyle na dzisiaj. Nie martwcie się mam jeszcze w zanadrzu kilka postów ze zdjęciami z zielonej szkoły. Przepraszam was jeżeli jakość zdjęć nie jest świetna. Starałam się jak mogłam. Dziękuje wszystkim, którzy robili zdjęcia, a szczególnie Julce ♥ 

Mam nadzieję, że post wam się spodobał. 

♥Iza♥

3 komentarze:

  1. Praga jest przepiękna, Czechy mają wiele takich cudownych miejsc ! Zapraszam do siebie na zobaczenie Skalne miasto w Czechach~klik:)
    Lecz mogłabyś dodawać większe zdjęcia, lepiej by się oglądało.
    *ByKocur*Zapraszam~klik
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Praga to cudowne miasto, do którego wybieram się już od ładnych paru lat :P Bardzo fajne zdjęcia :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga:
    www.coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wycieczki do Pragi!:)

    OdpowiedzUsuń