sobota, 5 marca 2016

Piękne usta- jak je mieć? ♥

Usta każdy chce mieć piękne, delikatne i wyglądające jak płatki róży. Lecz przez słońce, wiatr, zimno usta mogą pierzchnąć, być są suche i pozbawione gładkości. Jest to spowodowane tym, że usta mają bardzo cienki naskórek, który dodatkowo nie posiada melaniny- barwnika, który chroni przed słońcem. Lecz po tym poście będziesz wiedziała/wiedział jak zabezpieczyć swoje wargi i utrzymać je w pięknej kondycji.

1. Pamiętaj, by zawsze mieć ze sobą pomadkę, czy balsam do ust. Zapachowe lub te zwykłe na bazie samej wazeliny sprawdzą się świetnie. Należy ich używać cały dzień. Pierwszy raz po umyciu zębów, ponieważ pasta wysusza usta. Potem przed wyjściem na dwór, ponieważ wiatr lub słońce osłabia wargi. Można używać też pomadki na noc, tak jak robię to ja, dzięki temu moje usta przez całą noc są nawilżone! Jeżeli chodzi o moje ulubione, to są to:

A to ciekawe!

Przez stres nasze usta stają się bardziej suche!

2. Peeling regenerujący

Naskórek kiedy jest już stary jest nam zdecydowanie niepotrzebny. Dlatego warto usunąć go peelingiem (oczywiście delikatnym!) Najlepsze jest to, że można zrobić taki peeling samodzielnie w domu. 

Potrzebny nam będzie:

  • dowolny olej (ja preferuje kokosowy)
                     
Ja używam tego oleju :) Serdecznie wam go polecam :)

  • cukier (tu też mamy dowolność w wyborze może być to trzcinowy lub ten zwykły- biały )    


  • teraz bierzecie co chcecie wiórki kokosowe, cynamon, aromat spożywczy coś co nada wam zapachu... no i przede wszystkim coś co będzie wam się podobać
  • jeżeli chcecie mieć kolorowy peeling to można użyć barwnika
Wystarczy to wszystko wymieszać i GOTOWE! Jeżeli chcecie zobaczyć wszystko wyjaśnione krok po kroku to odsyłam was do Ewy Red Lipstick Monster, która nagrała tutorial jak zrobić własnie takie cudeńko!  [KLIK]

2. Maseczka odżywcza

Raz lub dwa razy w tygodniu nawilżyć swoje usta miodem, a właściwie maseczką z tego bardzo popularnego produktu. To właśnie on znakomicie dezynfekuje i przyspiesza gojenie. Po kilku, kilkunastu minutach zdejmujemy lub zjadamy (wolę tą opcje!).  Możecie zrobić maseczkę z siemienia lnianego luz z twarożku wymieszanego z surowym jajkiem.

3. Delikatny masaż 

By pobudzić krążenie w ustach, a przez to je zaróżowić warto od czasu do czasu zrobić delikatny masaż szczoteczką do zębów.


To tyle z mojej strony! Mam nadzieje, że te 3 krótkie, ale za to jak bardzo pomocne porady przydadzą wam się w codziennym życiu!

     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz