niedziela, 14 lutego 2016

Mój pierwszy Eos- recenzja

Hej!❤

Od dawno chciałam mieć pomadkę firmy Eos, ale nigdy nie było okazji, żeby go kupić. Na szczęście w Polsce dostępne już są jajeczka Eos (dla osób zainteresowanych można kupić je stacjonarnie jedynie w Douglasie kosztują tam 25 zł ). Ostatnio  byłam na zakupach, lecz nie kupiłam sobie Eosa. Po pierwsze wybór nie był zbyt duży. Do wybrania było 5 różnych zapachów, lecz tylko dwa można było kupić, ponieważ inne były wykupione. Więc miałam do wyboru jedynie truskawkę, która według mnie pachnie sztucznie i słodką miętę, lecz mam już pomadkę Baby Lips o tym właśnie zapachu (zrobię o niej osobnego posta ). Dlatego zdecydowałam, że nie kupię sobie żadnej z tych pomadek. Lecz nadal bardzo marzyła mi się ta pomadka. Stwierdziłam, że przecież jest mnóstwo stron internetowych na których mogę zakupić produkty Eos! Nie dość ze jest większy wybór to niektóre produkty są na przecenie,  choć i tak wszystkie Eosy kosztują o 2 zł mniej niż w sklepach Douglas. Zdecydowałam się na kupno Eosa Pomegranate Raspberry. Aaaa.... zapomniałabym na jakiej stronie kupiłam Eosa. Była to strona Minti shop. Paczkę odebrałam dwa dni po zamówieniu w paczkomacie.

RECENZJA:
Pomadka ma świetne opakowanie. Bardzo mi się ono podoba i nawet przy upadkach nie otwiera się, co dzieje się przy innych pomadkach. Co do tego jak pachnie to najpierw szczerze mówiąc czułam samą wazelinę, lecz teraz czuję to i pachnie bardzo ładnie. Produkt trzyma się długo, bo nawet przez całą noc. Rozprowadza się dobrze. Każdy lubi coś innego a ja lubię kiedy czuję, że mam coś na ustach, więc nakładam dużą ilość tego produktu. Co jest bardzo fajne to to, że produktu tak bardzo nie czuć na ustach. Pewnie zastanawiacie się czy cena jest adekwatna do jakości Eosa. Uważam że 23 zł za pomadkę to naprawdę dużo  jak za taki produkt. Lecz zawsze warto testować nowe rzeczy . Mam nadzieję, że produkt będzie mi dużo służył.

A wy macie Eosy? Jeżeli tak to pochwalicie się w komentarzach i napiszcie jak wam się sprawdzają ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz