niedziela, 6 marca 2016

Jak produktywnie spędzić weekend? ♥

Weekend... te trzy dni od piątku do niedzieli, podczas których odpoczywamy..... i niestety najczęściej czas przelatuje nam pomiędzy palcami. Mam dla was kilka sposobów jak podczas dni leniuchowania jednak wszystko ogarnąć i mieć czas na odpoczynek.

1. Jeżeli jesteś uczniem to pamiętaj, że piątek po lekcjach to najlepszy czas na odrobienie pracy domowej. Nadal jesteś w ,,szkolnym trybie'' no i na dodatek pamiętasz wszystko z lekcji. Ja robię tak zawsze i dzięki temu mam więcej czasu w sobotę i niedzielę.

2. Pamiętaj o wszystkich zadaniach do wypełnienia. Najlepiej wypisz je sobie. Dzięki temu o niczym nie zapomnisz.

3. Stawiaj sobie cele. Jeżeli nie masz klasówki do której musisz się nauczyć lub żadnego innego zadania to wymyśl coś np. przeczytanie książki, dzięki temu nie spędzisz całego swojego czasu przed telefonem :)

4. Bądź stanowczy dla samego siebie. Przecież tylko ty kontrolujesz ile czasu spędzasz oglądając YouTube'a, czy Facebooka. Więc nie oszukuj się mówiąc ,, Jeszcze tylko jeden filmik'' tylko pomyśl ,,OK, już kończę teraz czas na naukę, posprzątanie pokoju itd.".

5. Nie wiem jak wy, ale ja zawsze sprzątam pokój w weekend dzięki temu mam posprzątany pokój przez cały tydzień, a poza tym przy sprzątaniu można świetnie rozładować energię :).


To tyle moich porad. A wy co robicie by produktywnie spędzić weekend?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz