niedziela, 7 lutego 2016

Szkolne porady, czyli coś co na pewno ci pomoże.

Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z postem, o którym dawno myślałam. Mam dla was dzisiaj kilka poarad, które są w tematyce typowo szkolnej.

1. Pakuj się dzień wcześniej!!!- wiem, że większość z was pewnie popuka się w głowę, ale ten sposób naprawdę pomaga. Mieliście tak kiedyś, że przy porannym pakowaniu książek zorientowaliście się, że nie odrobiliście lekcji lub zapomnieliście o kartkówce? Jeżeli pakujecie książki dzień wcześniej wieczorem na pewno jesteście w stanie pouczyć się do kartkówki i odrobić pracę domową. Jeżeli już pakujecie się dzień wcześniej to poświećcie tomu ok. 15 minut. Otwórzcie każdy zeszyt, poczytajcie notatki z ostatniej lekcji. Dzięki temu przy niezapowiedzianej kartkówce będziecie świetnie przygotowani :)

2. Jesteś zapominalskim? Zdarzyło ci się kiedyś zapomnieć o klasówce, kartkówce, pracy do oddania? Właśnie dlatego powinieneś założyć kalendarz lub robić sobie listę z rzeczami do zrobienia! Jak już pisałam w poście o nauce ja piszę swoje zadania na tablicy magnetycznej, lecz ty wcale nie musisz wydawać pieniędzy na nową tablicę. Pokaże ci prosty sposób jak zrobić coś podobnego do tablicy, ale o ile mniej kosztownego.

Potrzebujemy zwykłej ramki. Ta którą kupiłam wygląda tak:


Chcemy na niej pisać, a na takim tle nie będzie wyglądało to dobrze dlatego obracamy ramkę na drugą stronę:


Później musimy odgiąć te małe czarne blaszki, które trzymają szkło, zdjęcia i tą ,,drewnianą'' część razem.


Teraz należy wyjąć tę ,, drewnianą'' część.

Dalej musimy przekręcić tę kartkę, tak byśmy mogli mieć białe tło :)


Teraz musimy nałożyć ,,drewnianą'' część.



I docisnąć wszystkie czarne blaszki.


Tak powstała nam mini ,,tablica'', gdzie będziesz mógł zapisywać sobie wszystkie zadania i nigdy niczego nie zapomnisz :)

3. Do szkoły trzeba się wysypiać!! Dlatego nie spędzaj całej nocy na telefonie i śpij chociaż 8, 9 godzin.

4. Wiem, że ta porada może wydać się dziwna. Lecz ja zawsze przed sprawdzianem, czy kartkówką kładę sobie na noc pod poduszkę podręcznik, z którego się uczyłam. Nie wiem dlaczego, ale zawsze dzięki temu lepiej się czuję.

5. Mam teraz poradę trochę dla dziewczyn. Sama wiele razy mam rano problem w co się ubrać i zajmuje mi mnóstwo czasu zanim znajdę coś odpowiedniego. Dlatego wybieraj ubranie dzień wcześniej. Dzięki temu zaoszczędzisz mnóstwo czasu :)

6. Znasz to uczucie kiedy okazuje się, że zapomniałeś picia do szkoły, a masz dziś dwa WF-y... Znam ten ból. Jeżeli masz w szkole szafki, tak jak ja to kup sobię kilka wód lub zgrzewkę swego ulubionego picia. Nie dość, że zawsze będziesz pewny, że masz coś do picia to jeszcze odejmiesz sobie trochę kilogramów z twojego szkolnego plecaka. 

7. Czasem tak jest, że zapomnisz piórnika i przez cały dzień musisz pożyczać długopisy, ołówki, korektory i gumki od swojej koleżanki. Czy wiesz jak temu zapobiec? Ja wiem. Wystarczy, że włożysz do swojego plecaka jakiś długopis, innym rozwiązaniem jest, że będziesz miał dodatkowy piórnik w szafce :)

8. ,,Kto ma pieniądze na wycieczkę?'' Wszyscy tylko nie ty... prawda? No właśnie. Jeżeli zapominasz o pieniądzach na wycieczkę lub na mleko (jeżeli jesteście w podstawówce) to właśnie po to mamy telefony. Wystarczy, że ustawicie sobię tapetę z napisem ,,PIENIĄDZE NA WYCIECZKĘ !!!'' lub zwyczajnie zapiszecie to na liście rzeczy do zrobienia <3

9. Macie problem ze wstawaniem... ja już nie. A wszystko dlatego, że mój telefon, na którym mam nastawiony budzik leży po drugiej stronie pokoju. Po takim małym przejściu się jestem już rozbudzona! Na dodatek chce was ostrzec, że spanie z telefonem niedaleko głowy niekorzystnie wpływa na nasze zdrowie i powoduje różne choroby!!! Dlatego telefonom niedaleko głowy mówimy NIE!!!

10. Niestety zdarza mi się, że spędzam o wiele, wiele za dużo czasu na telefonie i mam mało czasu na pozostałe poranne czynności. Dlatego warto ustawiać sobie budziki z tytułami np. ,,Pora się ubrać''. Mnie to bardzo pomaga. :)


To już koniec moich porad mam nadzieję, że podobał wam się mój dzisiejszy post. Może kiedyś pojawi się druga część porad.. Zobaczymy. Chętnie poczytałabym wasze porady. Dlatego nie bójcie się pisać komentarzy:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz