niedziela, 7 lutego 2016

Książki #2

Hej!

Dzisiaj mam dla was drugą recenzję. Tym razem zrecenzuje wam książkę Julie Murphy pt. ,Konkurs,,. Znajdziecie ją w Empiku za 37,80 zł.




Główna bohaterka książki, Willowdean jest osobą przy kości. Możecie pomyśleć, że pewnie nie mogła zaakceptować swego ciała.... wręcz przeciwnie lubiła swoje ciało i nie przeszkadzało jej to, że jest grubsza od swojej najlepszej przyjaciółki. Na dodatek była zawsze wspierana przez ciotkę- Lucy, która zmarła przez ogromną nadwagę. Chociaż jej mama jako zwyciężczyni konkursu piękności zawsze nazywała ją ,,Kluską''

Jak już pisałam główna bohaterka nigdy nie miała problemu z zaakceptowaniem siebie, to niestety się zmieniło. A wszystko przez chłopaka imieniem Bo. Dziewczyna zakochała się w nim, a on odwzajemnił jej uczucie.

Na dodatek Ellen- jej najlepsza przyjaciółka poznaje nową koleżankę z pracy- Callie. Nowa koleżanka El strasznie denerwuje Willowdean. 

Pewnego dnia Will wpada na pomysł, który nigdy wcześniej nie wpadł jej do głowy..... zapisuje się do stanowego konkursu piękności.

Nie dość, że przez konkurs piękności Willowdean straciła przyjaciółkę, to jeszcze nie wie co zrobić z Bo. Lecz z innymi dziewczynami, po których nikt by się nie spodziewał, że mogą wystartować w konkursie może uda się zawojować scenę konkursu piękności..... Lecz o tym dowiecie się jak sami przeczytacie książkę.


Co do samej książki to trochę się zawiodłam. Myślałam, że będzie to coś bardziej porywającego co zapamiętam na długi czas. Po tylnej okładce gdzie wyczytałam : ,,Już dawno nie było powieści, która wywołała taki szum jeszcze przed wydaniem. W obu Amerykach, Europie, Australii! Ruszają pracę nad ekranizacją. Disney kupił prawa za sumę, która zablokowała inne wytwórnie. Polskie wydanie równocześnie z amerykańskim.'' Szczerze mówiąc na podstawie tej książki może być dobry film, ale tak jak pisałam spodziewałam się czegoś więcej. Dlatego ocena będzie taka, a nie inna.

OCENA KSIĄŻKI: 5/10


P.S Piszcie w komentarzach, czy czytaliście tą książkę i jakie macie po niej wrażenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz