sobota, 13 lutego 2016

Ferie 2016- podsumowanie

Jest sobota - 13.03, a w poniedziałek idę znowu do szkoły... Szkoda, że czas leci tak szybko...

Szczerzę mówiąc w ferie nie robiłam zbyt dużo i tak naprawdę to bardzo poleniuchowałam. Lecz było mi to bardzo potrzebne. W dniach szkolnych robie bardzo dużo i przerwa, odskocznia od stresu, natłoku zajęć bardzo mi się przydała. Wprawdzie miałam plany, lecz przez różne sytuacje, przeziębienia i inne rzeczy, o których nie będę wam pisać nie udało się.

I pomimo tego, że nigdzie nie wyjeżdżałam ferie były bardzo fajne! Spróbowałam nowych rzeczy. Byłam pierwszy raz w studiu nagraniowym i było super. Spędziłam czas z moją rodziną. Spotkałam się z moimi przyjaciółkami i było świetnie! Czasem nawet nie wyjeżdżając daleko można świetnie spędzić czas. Pamiętajcie, że nie ważne jest to gdzie spędzacie czas, lecz z kim!

A i jeszce macie piosenke, które chodzi mi po głowie przez całe ferie!

Stitches - Shawn Mendes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz