sobota, 2 kwietnia 2016

♥ Tajemnica gwiezdnego jeziora- recenzja ♥

To że bardzo lubię książki autorstwa Agnieszki Stelmaszyk jest jak najbardziej prawdą (jeżeli tego nie wiedzieliście zapraszam do przeczytania wcześniejszych postów). Lecz tym razem nie będę opisywała jednej z części ,,Kronik Archeo'', lecz 1 część innej, także niezwykle ciekawej serii napisanej przez tą autorkę. Będzie to ,,Terra incognita- Tajemnica gwiezdnego jeziora''.






 Kiedy dowiedziałam się, że powstanie ta część nie mogłam się doczekać aż wpadnie ona w moje ręce i kiedy będę mogła przenieść się w świat pełen zagadek, przygód, czyli tego co w książkach bardzo lubię! Kiedy książka pojawiła się na półkach w księgarni nie zawahhałam się po nią sięgnąć i potem nie żałowałam. Książka bardzo mnie wciągnęła i tak jak zawsze nie zawiodłam się.

Tym razem bohaterowie są inni. Nie znajdziemy już Ani, Bartka, czy chociażby niesfornych bliźniaków z Anglii. Tym razem akcja toczy się wokół 4 rodzeństwa, którzy wraz ze swoim tatą szukają mamy- Ewy Bratkowskiej w nieprzewidywalnej Afryce. Lecz jeżeli znacie książki przygodowe to domyślicie się, że nie obyłoby się bez dzikich zwierząt, kłusowników i wielu innych zwrotów akcji.

W skrócie przybliżę wam książkę:

Ewa Bratkowska- klimatolog wraz z innymi naukowcami wyjeżdża do Afryki, by tam prowadizć badania. Lecz pewnego dnia kontakt z grupą badaczy urywa się. Kiedy okazuje się, że nikt nie jest w stanie ich odnaleźć i sami wyruszają by odnaleźć mamę i przy tym wpaść na tro zagadki.... która nie może zostać nierozwiązana.

4 komentarze:

  1. Jeszcze jej nie czytałam. Ale słyszałam na jej temat wiele pozytywnych opinii. W najbliższym czasie wezmę się za jej czytanie :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto po nią sięgnąć, jak i po kolejne części. ♥

      Usuń
  2. Nigdy o niej nie słyszałam, wydaje się ciekawa.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń